Tänään on 25 Syys 2017, 10:59

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Zorian Binja Chiara
ViestiLähetetty: 17 Loka 2016, 17:57 
Poissa

Hei mää juhlin tänään 10 vuotissynttäreitä! :D

Moon edelleen aika hyvässä iskussa, räjähtävä reaktionopeus ja liikekoordinaatio iän hidastamanakin häikäisee, ihanan lapanen ja empaattinen, auktoriteetti ennallaan, taka-askeleen ottaminen saa edelleen oottaa aikaansa... ;)

Hilppaan edelleen yhtä aktiivisesti metsissä villinä ja vapaana, keskisuomessa, pohjois-pohjammaalla susien seassa "susitunnelissa", porojen seassa sallassa, oikeesti mulla on kyllä 15 hehtaarin poroton koiratarha, siellä kyllä majailee ihmisiäkin... :lol: Olen peloton, usein myös tottelematon, periaatteessa teen mitä haluan, ;) minulla on vaistot ja vietit mitkä ohjailee tekemisiäni, mutta minulla on tempauksissani :willynilly: myös "touhu lapasessa", asenne ja tilanteen hallinta saa yleensä isäntäni rauhoittumaan alun parin väliin jääneen sydämmenlyönnin jälkeen... :o

Minut kasvatti pari hienoa pk-holskunarttua ja minä olen kasvattanut nyt vanhoilla päivillänikin pari, empaattisesti, mutta rautaisella auktoriteetilla, oon kyllä elänyt monen pk-holkupersoonan kanssa, kaikki on vaikuttanut muhun jollainlailla ja kaikkiin mää olen vaikuttanut jollainlailla, ihmisiin mää varsinkin vaikutan jollainlailla, jos ei tykätä, niin "melki" tapetaan... ;) Nykyään onneksi suurimmaksi osaksi tykätään... :) Toisia koiria kohtaan olen avoin, kiltti ja leikkisä, tai tarvittaessa puolustaudun ja pärjään kyllä. :)

Lissunmustan Erinda Antika
Hollandroy Tarah-Minke

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]