Tänään on 23 Helmi 2018, 19:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Merkit kortilla
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2010, 13:05 
Poissa

Moikka!
Osaatko viisaampana sanoa, mikä kumman esto minulla on päällä, kun en saa viesteihini kuin 1500 merkkiä. Sen jälkeen ei kaavake ota enää ainuttakaan vastaan.
En myöskään saa lainattua toisten tekstiä omaan viestiini, vaikka miten päin vääntäisin.
Neuvotko, pliis.
t: Tarja L

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Merkit kortilla
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 20:25 
Poissa
Ylläpitäjä
Käyttäjän avatar

Olen pahoillani, koko ylläpito on viturallaan jostain syystä. Mä en ole tehnyt mitään muutoksia vähään aikaan, eli selvittelyyn mennee hetki, koska ensin pitää löytää syy ja sitten korjata se. Jostain syystä kaikille käyttäjille on mennyt päälle EI kaikkiin mahdollisiin vaihtoehtoihin eli kukaan ei voi tehdä mitään :whoa:

Ens viikolla alan puuhastella, viikonloppu kuluu muuhun.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30 Heinä 2010, 18:22 
Poissa

Nou hätä, eipä tässä jäniksen, eikun holskun selässä olla.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30 Elo 2010, 10:46 
Poissa

Uudistaisin kysymykseni.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30 Elo 2010, 22:22 
Poissa
Ylläpitäjä
Käyttäjän avatar

Hei,

Anteeksi, olen kokonaan unohtanut kysellä lisää tästä ongelmasta. Eli antaako palsta sinun liittää vastauslaatikkoon (copy/ctrl+c/kopioi toisesta tekstistä ja paste/ctrl+v/liitä palstan vastauslaatikossa) tekstiä jossa on yli 1500 merkkiä? Vai tuleeko ongelma vain suoraan laatikkoon kirjoittaessa? Viestien merkkimäärä on 50000 (kai joku vakio, enkä ole pienentämässä ainakaan vielä) ja se on sama kaikille.

Samoin lainaaminen, kun edessäsi on vastauslaatikko johon kirjoitat, löydät alempaa ketjun aiemmat viestit käänteisessä järjestyksessä. Jokaisen viestin oikeassa yläreunassa pitäisi olla suorakulmio jossa lukee lainaa ja jota klikkaamalla saat lainauksen kirjoittamaasi viestiin siihen kohtaan jossa kursori on.
Lukiessasi ketjua, jokaisen viestin oikeassa alareunassa pitäisi olla suorakulmio jossa lukee lainaa.

Testasin tunnuksiasi ylläpidon kautta ja lainaaminen toimi, samoin merkkejä mahtui yli 1500. Oletko vaihtanut tietokoneessasi jotain viime aikoina? Asetuksia, selainta, ohjelmia? Onko ongelma sama jos vaihdat konetta?

Profiili  

ViestiLähetetty: 31 Elo 2010, 10:43 
Poissa

Tuo merkkirajoitus pämähtää päälle, kun kirjoittelen viestiä, kuten tässä nyt. Mulla ei ole mahdollisuutta kokeilla toisella koneella, mutta ei tähän masiinaan ole tehty muutoksia, vaan kaikki on ennallaan. Millään muulla sivustolla en ole huomannut vastaavaa - mutta en kyllä muualle kirjoittelekaan tällaisia litanioita :lol: .
Jos homma sulla toimi, niin vian täytyy olla tässä päässä. Osaisitko kuvitella, mistä sitä pitäisi hakea? En ole koskaan törmännyt moiseen eikä tunnu oikein järkevältä, että kukaan sellaista rajoitusta koneeseen asentaisikaan. Tämä on sitä paitsi minun oma läppärini, joten ei siihen kukaan pääsekään. Eli jokin nakkisormen lipsahdus voisi tulla kyseeseen :banghead: .
En ole kyllä näissä asioissa mikään nero. Sinä olet parhaasi yrittänyt, kiitos. Mutta jos keksit, miten asiaa voisi auttaa, niin kerro. Muuten täytyy tyytyä tilanteeseen, kun ei ole huoltoakaan nyt lähiaikoina.
Kiitti
t: Tarja

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]